Home
Comenzi, Programari service: 0740.300.040
Home > Chip Tuning
 
 
EDS SERVICE, partener din 2007 al EDS Fahrzeugtechnik GmbH Germania , ofera servicii de chiptuning pentru majoritatea motoarelor diesel si benzina actuale.

EDS Motorsport este una din cele mai apreciate companii de performance-tuning pentru OPEL. Calitatea serviciilor oferite este confirmata, pe langa omologarea TUV, de prezenta partenerilor in tari precum Marea Britanie, Franta, Norvegia, Elvetia, Grecia.

Impreuna cu partenerul german, am agreat o lista de preturi adaptate pietei noastre.
 
  Diesel  
Y17DT
98 CP si 215 Nm
250 EUR
Y20DTH (inclusiv PSG16)
126 CP si 280 Nm
300 EUR
Y22DTR (inclusiv PSG16)
155 CP si 380 Nm
300 EUR
Z13DT
95 CP si 220 Nm
300 EUR
Z17DTL Astra-G
105 CP si 230 Nm
275 EUR
Z17DTL Astra-H
109 CP si 230 Nm
275 EUR
Z17DTH Bosch
130 CP si 300 Nm
300 EUR
Z17DTJ, Z17DTR, A17DTJ, A17DTR Denso
155 CP si 350 Nm
350 EUR
A17DTS Astra-J, Mokka, Corsa-D, Chevrolet Cruze
175 CP si 400 Nm
400 EUR
A17DTC Astra-J
175 CP si 400 Nm
400 EUR
A17DTE Astra-J
170 CP si 380 Nm
400 EUR
Z19DTL si Z19DT
160 CP si 380 Nm
350 EUR
Z19DTJ si Z19DTH
200 CP si 430 Nm
350 EUR
A20DTH Insignia 2009 OBD
205 CP si 450 Nm
400 EUR
A20DTC si A20DTJ Insignia 2009 OBD
190 CP si 400 Nm
400 EUR
A20DTH Insignia 2010+, Astra-J BDM
205 CP si 450 Nm
450 EUR
A20DTC, A20DTJ, A20DT Insignia 2010+ BDM
190 CP si 400 Nm
450 EUR
Z20DMH
185 CP si 380 Nm
350 EUR
Y30DT
210 CP si 450 Nm
400 EUR
Z30DT
220 CP si 450 Nm
400 EUR
 
  Benzina Turbo  
A14NEL, A14NET Cascada, Mokka
175 CP si 280 Nm
400 EUR
A14NEL, A14NET Astra-J, Zafira-C
165 CP si 260 Nm
400 EUR
Z16LET/L/R
225 CP si 330 Nm
350 EUR
A16LET Astra-J
210 CP si 300 Nm
400 EUR
Z20LEL
220 CP si 320 Nm
350 EUR
Z20LER
237 CP si 340 Nm
350 EUR
Z20LET
237 CP si 340 Nm
350 EUR
Z20NET
215 CP si 330 Nm
350 EUR
Z20LEH
275 CP si 430 Nm
400 EUR
Z20NHH Opel GT
320 CP si 480 Nm
450 EUR
A20NFT Astra-J OPC
305 CP si 450 Nm
450 EUR
A20NHH Insignia
305 CP si 450 Nm
450 EUR
A28NET Insignia
310 CP si 500 Nm
500 EUR
A28NER Insignia OPC
355 CP si 550 Nm
550 EUR
Z28NET/L/H
300 CP si 500 Nm
500 EUR
 
  Benzina (non-Turbo)  
Z14XEP
99 CP si 150 Nm
200 EUR
Z16XEP
115-120 CP si 170-175 Nm
250 EUR
Z16XER
130 CP si 175 Nm
250 EUR
Z18XE
140 CP si 195 Nm
250 EUR
Z18XER
155 CP si 200 Nm
250 EUR
Z32SE
233 CP si 330 Nm
300 EUR
Preturile sunt afisate in EUR si nu includ TVA
 
Intrebari frecvente
Chiptuning / remapare?
Prin chiptuning (remapare sau optimizare) se urmareste optimizarea softului original al producatorului ce sta la baza sistemului de management al motorului. Productia in serie, precum si alti factori precum folosirea unui combustibil cu diferite cifre octanice, conditii climaterice extreme, abilitatea de a face fata unui anumit nivel de neglijenta si lipsa a intretinerii, determina producatorii auto sa conceapa motoarele tinand cont de tolerante relativ mari. Chiptuning-ul creste eficienta motorului printr-o corelare mai exacta decat in productia de serie a diferitelor componente ale motorului. Acest lucru nu numai ca imbunatateste eficienta si puterea dezvoltata de un motor, dar poate duce si la cresterea duratei de viata a acestuia.

De ce as alege asa ceva?
In principiu, prin chiptuning se vizeaza cresterea performantelor motorului. Motorul insa nu va fi doar mai puternic, ci si mai economic pentru acelasi stil de condus. Manevrabilitatea se va imbunatati de asemenea din moment ce sunt necesare mai putine schimbari ale treptelor de viteza, iar cuplul imbunatatit va face ca motorul sa raspunda mai prompt la accelerari. Prin chiptuning nu se afecteaza in mod negativ motorul, durata de viata a acestuia va ramane aceeasi sau chiar va creste. Optimizarea se va realiza exclusiv in ECU (Engine Control Unit), acest lucru inseamna ca motorul in sine nu va fi modificat in nici un fel, ci doar informatiile utilizate de sistemul de management al motorului stocate in chipul (Eprom/Flash) aflat in ECU.

Caror motoare se adreseaza chiptuning-ul?
In principiu, orice motor cu sistem de management al motorului (EMS) poate fi remapat, atat diesel, cat si pe benzina. Totusi, chiptuning-ul produce cele mai bune rezultate la motoarele turbo (supraalimentate). Cresterea presiunii in turbina combinata cu timpi de injectie corespunzatori si utilizarea unui combustibil adecvat duce la obtinerea unei cresteri substantiale a puterii motorului.

Ce presupune operatiunea de chiptuning?
La majoritatea masinilor moderne, software-ul modificat este scris folosindu-se portul OBD 2 (portul de diagnosticare). In prealabil, se citeste softul original al masinii, se modifica corespunzator, apoi se rescrie in EMS (Engine Management System). De regula, toata operatiunea se realizeaza in 2-4 ore.

Cu cat creste puterea?
Majoritatea motoarelor turbo obtin o crestere a puterii de 20-30% doar ca urmare a modificarii software-ului ECU. Pentru motoarele pe benzina normal aspirate cresterea e cuprinsa intre 6-12%.
Cresteri mai mari se pot obtine, insa acest lucru presupune de regula si modificari de ordin tehnic.

Ce conditii trebuie sa indeplineasca masina?
Masina inainte de a fi remapata trebuie sa fie in conditie perfecta de functionare. Datorita cresterii puterii si a cuplului, unele componente uzate sau defectuoase e posibil sa cedeze. Acest lucru este valabil in special pentru masinile mai vechi ca urmare a uzurii normale acumulate in timp sau datorita intretinerii necorespunzatoare.

Ce combustibil sa folosesc dupa chiptuning?
Software-ul pentru motoarele pe benzina este optimizat pt combustibilul cu C.O. 98. Folosirea unui combustibil inferior celui de 98 nu va permite motorului sa obtina maximum de performanta si, in cazuri extreme, poate duce la avarierea anumitor componente in conditii de sarcina mare. In caz de necesitate, folosirea unui combustibil inferior va trebui corelata cu un stil de condus calm, fara accelerari bruste. Motoarele diesel nu presupun restrictii in privinta combustibilulul folosit.

Cum va fi consumul dupa remapare?
Daca se pastreaza acelasi stil de condus anterior remaparii, consumul nu va creste, este posibil chiar sa scada cu 0.2 – 0.5 l/100 km. Insa, daca se doreste obtinerea unor performante superioare celor de inaintea operatiunii de remapare, consumul este posibil sa inregistreze o crestere.

Cu cine colaborati? Suntem parteneri in Romania ai EDS Fahrzeugtechnik GmbH Germania www.eds-motorsport.de , tunerul numarul 1 pentru Opel/Vauxhall.
 
Contact:
Mihai: mihai@netforce.ro, 0722.762.448 - Marius: marius@netforce.ro, 0722.238.381 - Nicu (Arad): nicusudrijan@yahoo.com, 0722.397.605
Echipa edsauto.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acest site. Uneori acestea pot conţine mici inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, unele specificaţii sau preţul pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului. Vă rugăm să contribuiţi la eliminarea erorilor folosind butonul Feedback si vă stăm oricând la dispoziţie pentru eventuale clarificări.
Termenul "OPEL" si sigla aferenta sunt marci inregistrate "GENERAL MOTORS LLC". Ofertele prezentate pe acest site apartin direct SC Netforce Plus SRL si nu au legatura cu nici un dealer OPEL prezent pe piata romaneasca. OPEL Romania nu isi asuma nici o responsabilitate pentru produsele prezentate pe acest site. Proprietarul legal al brandului "OPEL" nu poate fi raspunzator pentru nici o eventuala problema cauzata de piesele comercializate in cadrul acestui site."
Copyright © 2016 Netforce Plus, CUI: RO16555725, Reg. Com.: j40/10520/2004